پله برقی

پله برقی های متحرک نوین ارتفاع، مفهوم کنترل را مجددا در صنعت تعریف کرده اند.  با به کار بردن مدل های پیش ساخته ، سیستم کنترلی ما متراکم تر و یکپارچه تر شده و نسبت به سیستم های مشابه یکنواخت تر حرکت می کند. ظرفیت چشمگیر پردازش دیجیتالی و عملیات کارآمد اثر ذخیره سازی انرژی را در پله برقی ها به اندازه زیادی تقویت می کند. یک برنامه خاموش کننده مغناطیسی کامل، در سیستم کنترل پله برقی ها و همینطور تکنولوژی مازاد CPU+ OSP  در کنترل کننده این سیستم به کار رفته است، قابلیت اطمینان سیستم کاملا تضمین شده است .سیستم کنترل کاملا با EMC  مطابقت دارد.

مزیتهای پله برقی های نوین ارتفاع :
•    تکنولوژی الکتریکی و مکانیکی پیشرفته
•    ساختار یکپارچه
•    امنیت ، قابلیت اطمینان ، کم مصرف ، سهولت در حرکت
•    در شکل های متنوع و مناسب برای محیط زیست
•    متناسب با ظاهر ساختمان های مختلف

تکنولوژی صرفه جویی در مصرف انرژی و نو زایی انرژی
به وسیله به دست آوردن جریان مسافر و تنظیم خودکار سرعت پیچ، پله برقی های نوین ارتفاع توانسته اند که در طول انجام عملیات خود به اندازه موثری در مصرف انرژی، صرفه جویی نمایند. با تشخیص فرمان و تغذیه خودکار انرژی دوباره متولد شده. سیستم متصل به شبکه برق ، پله برقی های کوهلر توانسته اند به صورت چشمگیری ویژگی کم مصرفی خود را تقویت نمایند.

سیستم کنترل از راه دور آسان
این سیستم به منظور کنترل زمان پیغام های عملیاتی پله برقی، می تواند به سیستم نظارت مشتری به وسیله پورت RS485 متصل شود، که برای نگهداری و پاسخگویی صحیح به نیاز های سیستم های مدرن کنترلی هوشمند ساختمانها بسیار مناسب است.

نرده های فوق براق
نرده های اورتان ترموپلاستیک راه حل های متنوعی را برای خواسته های مشتریان فراهم می کند. حرکت نرم  عمر عملی بالایی را برای نرده ها و اجزای فرمان تضمین می کند. سهولت در تمیز کردن بدون نیاز به محلول های قوی و مقاومت برتر در برابر تخریب.
 
غلتگ های پلی اورتان
غلتک های ما به وسیله مواد درجه یکی تولید می شوند و از  مواد حاوی پلی اورتان ساخته شده اند که بیشترین تعادل را بین عملکرد و ماندگاری فراهم می کند.

نظرات ارسال شده
فرم ارسال نظرات
محصولات مرتبط