دکور کابین آسانسور

کابین آسانسور بخشی از مبلمان ساختمان محسوب میگردد. آیا کابین شما فرسوده شده و طرح آن قدیمی است نیازی به تعویض کابین آسانسور نیست، ما کابین شما را در محل با جدید ترین طرح های روز دنیا باز سازی و تزئین می کنیم.
شرکت آسانسور نوین ارتفاع  با کادری مجرب و متخصص و جدید ترین دستگاه های خم و برش و لیزر آمادگی اجرای هر گونه طرح و بازسازی آسانسور شما را در محل در کمترین زمان انجام میدهد.

چرا باید در کابین آسانسور بازسازی صورت بگیرد؟

 همیشه تمایل انسان به زیبایی بوده است که این زیبایی شامل فضای داخلی، اتاق، دفترکار و…است اما فضایی که همیشه نخست برای خود ما ومیهمانان بسیار با اهمیت بوده کابین آسانسور است. هم چنین بازسازی اسانسور تجاری و مسکونی باعث افزایش ایمنی، آرامش خاطر و کلاس کاری ساختمان شده و تاثیر زیادی در جلب مشتری وخرید و فروش دارد.
  بازسازی آسانسور بخش های مختلفی دارد:
ام دی اف کاری، استیل کاری، نور پردازی و سیم کشی داخلی.
در مرحله اول نیاز به طراحی است که بر اساس متد فضا بیرونی و داخلی ساختمان صورت بگیرد پس از امر طراحی نوبت به اجرا طرح میرسد.اگر لازم به استفاده از ام دی اف بود نیاز به تیم قوی ام دی اف است ؛ا گر نیاز به استیل کاری است به تیم مخصوص خود نیاز است و اگر ملزم به استفاده از دو متریال بود نیاز به دقت و طراحی بالاتر است.

 

نظرات ارسال شده
فرم ارسال نظرات